Vamos a la playa

Nähä. Det här dög inte – att sitta inne en sån här fin dag.

Vi gick ner mot Playa Cura till det vi kallar ”andra sittningen”. Vid tvåtiden brukar folk lätta för att gå hem och äta och sen ta en siesta.

På vägen hittade vi ett intressant objekt som var till salu:

Ett hål i väggen skulle man kanske kunna kalla det? Hade det bara funnits en dörr hade vi nog slagit till.

Till andra sittningen finns det gott om plats!

Många badar – men inte för svalkans skull. 29 grader i vattnet.

Nu har vi kommit hem.

Och Ama de casa funderar fortfarande… Fast nu kanske tankarna klarnar? Ni ser väl hur AC’n gapar i överkanten på bilden – svalka är på väg.

10 tankar på “Vamos a la playa

  1. Hmmm… tja, varför inte, ni borde ha slagit till. inte för att jag riktigt kan komma på vad ni ska ha det till då men… jaaa… joooo… nja….He he, du vet ju inte hur det ser ut i resten av huset – någonstans tog ju alla prylar jag bar bort vägen ja… Ha det gott!

    Gilla

  2. Det låg i alla fall väldigt nära stranden – kanske man kan ha strandprylarna där? Ja, ifall dom fixar en dörr, såklart 🙂

    Gilla

  3. Men du måste erkänna att mitt väder är mer spännande än ditt 🙂 Man vet ALDRIG vad som komma skall :)Ha det (tycker fortfarande ni ska slå till på hålet i väggen – japp)

    Gilla

  4. Lagom med folk 2a sittningen;)Sv: Ha ha nä inte på den bilden va det inte trångt, det va precis när vi kommit men sen när det blev varmare än varmast satt vi 4 vuxna, våra pojkar (3st) och en kompis till Alex samt 17 väskor under parasollen.Då blev det trångt.

    Gilla

  5. Absolut – allt på en gång 🙂
    Vi får fundera på hålet. Och vart vi ska göra av filmerna. Mycket att tänka på nu…

    Gilla

  6. Jämfört med hur ni har det i Spanien så såg nog mitt väder ut som BR som i kallt. Fast innan jag såg dina bilder så menade jag BR som i bra. Kram

    Gilla

Lämna en kommentar